RSS 2.0

Älmhult tur och retur

Inlägget skrivet: 2010-07-22 Klockan 08:18:32

Det var alldeles underbart att cykla till Älmhult igår. Det var soligt på vissa bitar och skugga på andra. Blåste alldeles lagom och ingen motvind. Efter 70 min trampande var jag framme. Och när jag väl klivit av cyklen blev det riktigt varmt och svettigt *puh*

Tanken var att jag, mamma och Filip skulle sola och bada. Men efter att jag varit framme i 30-60 min så blev det helt igenmulet och det började blåsa på. Vi bestämde oss för att det fick räcka med att hunden badade. Hon var som vanligt överlycklig att få bada, snacka om vattenhund =D

När jag skulle cykla hem igen var det växlande molnighet och blåste på en hel del. På vissa bitar var det riktigt kämpigt. Dessutom var inte rumpestumpen så glad över att behöva sätta sig på sadeln igen *haha* Men jag trampade på och tog mig hem på ungefär samma tid som dit vägen.

Idag kommer jag ta det lugnt fram till ikväll. Då blir det spinning. Var länge sedan sist. Kommer bli härligt plågsamt ;-D

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-07-22 Klockan 08:18:32



Jäklar vilken cykeltur du gjorde! :)



Ja.. man borde ha en sån sadel. Undrar vad det

kostar. Slipper man skavsår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback