RSS 2.0

Kommit igång lite

Inlägget skrivet: 2010-07-31 Klockan 15:14:48

Ja, nu har jag börjat komma igång med träning lite grann igen. Blev ingen igår, men i förrgår blev det 50 min promenad och 25 min styrka. Idag blev det 30 min intervaller på löpbandet och 15 min styrka. Maten går sådär just nu. Men jag är nöjd ändå =D

Fredrik har semester nu. Vi har bestämt oss för att vi ska träna något nere på gymmet varje dag vi är hemma, övriga dagar ska vi se till att röra på oss på annat sätt. Hoppas på att det blir lättare att komma iväg och träna nu när vi är två.

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-07-31 Klockan 15:14:48



Härligt med sällskap :)

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-07-31 Klockan 15:14:48

Bara man lyckas bra men av sakerna så :) Min träning går också ganska bra för tillfället men maten är det sämre med tydligen.. då vågen inte visar minus :/ Men som sagt, träningen går bra så jag får vara nöjd med den. Och ta nya tag snart igen.

Lycka till och lämpa på :) Man måste ju vara positiv annars går det nog aldrig :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-07-31 Klockan 15:14:48

vad duktig du är :) Jag måste också komma igång med träningen... känner mig som en degbulle av att bara sitta och inte ha några muskler :P



sv: Jo men det blev bara de två dagarna, sen spårade jag ut igen och har ätit godis varje dag :( Idag sak det inte bli nåt sött iallafall!



Vilken kul sko och mätarsak! Jag älskar också sånt, men jag måste börja jogga innan jag köper en sån annars kommer den bara bli ett till dyrt köp som man aldrig använder. Vad kostade det ca?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback