RSS 2.0

Lite svalare

Inlägget skrivet: 2010-07-13 Klockan 08:12:11

Idag verkar det bli lite svalare. Eller så inbillar jag mig bara. Är ju trots allt redan 23 grader ute nu kl. 8. Men det fläktade lite när jag och Fredrik var ute och gick tidigare imorse. Så har jag tur så.

Igår blev det en 60 min promenad. Var helt dygnsur när jag kom hem. Körde även några magövningar när jag torkat lite. Idag satsar jag på att antingen springa en runda eller styrketräning. Har inte gjort något träningsschema utan bara skrivit upp några pass jag vill göra i veckan sen får jag göra dem när jag känner för det.

Maten går jättebra. Äter som jag ska och vill. Dessutom har jag inte kännt av något sug än. Ska väl inte ropa hej än. Men kan ju alltid hoppas på att suget ska hålla sig borta tills på lördag =D

Kommentarer
Postat av: emma.
Inlägget skrivet: 2010-07-13 Klockan 08:12:11



Härligt att maten fungerar. Och hoppas suget håller sig borta. Annars får du slå ner suget med en karatespark.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback