RSS 2.0

Självförtroende-boost

Inlägget skrivet: 2010-07-08 Klockan 10:04:27

Trodde väl aldrig att jag skulle gå från arbetsförmedlingen och känna mig mer självsäker än när jag kom dit. Jag har liksom lyckats måla upp en bild av af som hemska monster som bryter ner människor och tvingar dem att göra saker som de inte vill. Men så var inte alls fallet.

Jag fick mitt CV och personliga brev bedömt.
Fick veta att det såg bra ut och bara behövde några småändringar. Jag fick höra att det var bra att jag hade den utbildningen som jag har och att jag var attraktiv på arbetsmarknaden trots att jag inte har skrivit min C-uppsats. Att jag dessutom är så ung som jag är och är "klar" gjorde saken än bättre.

Låter ju trevligt.
Får vi hoppas på att det stämmer bara. Ska se till att fixa mitt CV och personliga brev så att jag kan börja söka jobb med det istället. Får vi se om någon nappar ;-D

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-07-08 Klockan 10:04:27



Svar: Jo, vi får bo kvar då. Så stället inte brinner ner :P



Hoppas allt går bra med CV-skrivande och jobbsökande och allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback