RSS 2.0

Äta med ögonen

Inlägget skrivet: 2010-06-15 Klockan 14:15:34


Nu har jag precis lagat klart alla matlådor.
Har lagat mat i ca 2,5 h. Blev fyra - en portioner kycklingcurry med bulgur (åt en av portionerna till lunch), 4 portioner köttfärsås och makaroner och fyra portioner linssoppa.

Konstigt nog hjälpte matlagningen mig att inte tänka på mat hela tiden.
Känns nästan som att jag har ätit massvis med mat. Och jag är inte ett dugg sugen på något sött, vilket jag brukar vara runt den här tiden på dagen. Men jag klagar inte =D

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-06-15 Klockan 14:15:34



Den där tröjan vill jag ha! :P

Vad duktig du är som lagat mat sådär, det är verkligen smart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback