RSS 2.0

Nästan bra

Inlägget skrivet: 2010-06-15 Klockan 08:38:57

Började dagen med ännu en morgonpromenad på 40 min. Ikväll blir det 45 min spinning. Kanske tar en promenad till innan dess om jag hinner. Känner mig full av energi. Beror nog på att jag inte åt så bra kvällsmat igår.

Gårdagen gick bra fram till kvällen. Hade varit i Kristianstad för att hämta vår bil som varit på lagning. När vi kom hem var vi trötta och hungriga och därför blev det ingen bra kvällsmat. Jag åt även lite annat extra efteråt då jag blev sötsugen *prutt på mig*

För att detta inte ska upprepas kommer jag att laga matlådor idag. Så nästa gång vi kommer hem hungriga är det bara att ta fram och värma. Dessutom ska jag se till att handla hem lite god frukt, både färsk och frusen. Så att jag har något bra att mumsa på om jag blir sugen =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-06-15 Klockan 08:38:57

OH :( vaknade och kollade i halsen..vita prickar :( SUUUGER!



såklart du vinner över det idag!!!! bara kämpa! kämpa kämpa kämpa. tänk inte fööör mycket på det men försök ändå att vinna :)

Postat av: Ida
Inlägget skrivet: 2010-06-15 Klockan 08:38:57

Jag kan lova att det var riktigt gott! :) Wiho! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback