RSS 2.0

Ner men snabbt upp igen

Inlägget skrivet: 2010-06-09 Klockan 09:19:03

Äppelpajen jag gjorde till mamma igår var riktigt mumsig. Mamma blev glad för presenterna (ett presentkort på Lindex och min gymboll). Hon sa att detta var första gången på länge som hon blivit så uppvaktad. Jättemånga på jobbet hade grattat henne och gett henne presenter. "Och då fyller jag inte ens jämt!" Tänk då hur det blir om två år mamma =D

Hade nog inte ätit rätt sorts mat igår överhuvudtaget för jag vart både hungrig och sugen när jag kom hem. Så då åt jag: 2 mackor + minilätta, sallad, 3 skivor skinka och 2 skivor salami, 5-6 stekta prinskorvar + ketchup & senap, 1 knäckemacka med minilätta & 2-3 skivor ost, två 10 g chokladbitar samt några pumpafrön.

Vet att det är för mycket kcal-mässigt, men jag är ganska nöjd ändå. Jag åt normalt med pålägg på mackorna, jag gick inte och tog extra utav pålägget och jag vräkte inte i mig godis. Jag hade lätt kunnat äta mycket mer, men jag bestämde mig för att det  fick vara tillräckligt.

Någon träning blev det inte igår. Var helt håglös hela dagen. Satsar på att gymma ikväll. Rört på mig lite idag. Cyklade med Fredrik till jobbet för att få min cykel pumpad. Fy satan i gatan vad jobbigt det var dit. Sen flög jag dock hem =D

Kommentarer
Postat av: Gaby
Inlägget skrivet: 2010-06-09 Klockan 09:19:03

Hej,det är faktiskt inte så jobbigt med dubbelpass som man kan tro. Saken är den att man måste se till att man tränar helt olika saker och muskelgrupper. Har du kört styrka så kör lite lagom skön kondition efteråt. Har du kört spinning så är du ju trött i lårmusklerna, då kan det vara skönt med ett aerobics/konditionpass så du får skaka av dom lite. Jätteskönt, prova någon gång. Du orkar!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-09 Klockan 09:19:03

Ja inte ska du ha dåligt samvete för det! Du klarade av att sluta i tid dte är ju jättebra! dte är det jag har problem med.



sv: Ja :)



Haha aa det förstår jag är jobbigt. Mina kompisar jobbar inte natt men många bor inte kvar häromkring så det är svårt att kunna träffas.



Känner igen det där... har ocks¨å dåligt med pengar och kommer ha det hela sommaren tyvärr... för lite jobbtider. Men jag tog från sparpengarna för att ha råd att shoppa lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback