RSS 2.0

Kom igen nu!!!

Inlägget skrivet: 2010-06-11 Klockan 08:14:30


Den här veckan har verkligen inte gått något vidare.
Jag har inte kännt för att träna. Jag har varit hungrig. Jag har varit sugen. Jag har kännt mig stressad. Vissa dagar har jag fallit för suget. Igår var en av de dagarna. Blev några mackor extra, riskakor och godis.

Jag har trots att jag inte haft någon lust att träna lyckats få in ett pass både igår och i förrgår.
45 min respektive 35 min styrketräning. Det är dock inte i närheten vad som krävs för att väga upp det extra jag har ätit.

Jag ger dock inte upp.
Jag kämpar mot suget och latmasken så gott jag kan. Och i helgen ska jag se till att kämpa lite extra. Jag vill ju inte ha ett plus på vågen på måndag.

Jag ska även se till att få lite struktur i min vardag. Just nu har jag för mycket "ledig" tid, vilket stressar mig. För jag tänker på allt som jag ska hinna med. Sen blir ingenting gjort istället. Stress fungerar så på mig, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback