RSS 2.0

Sleepy

Inlägget skrivet: 2010-06-02 Klockan 08:58:21


Var helt slut idag och igår.
Gick och la mig vid 22.30, somnade som en stock och sen ville kroppen inte vakna. Har nog sovit sämre än jag trott de senaste dagarna. Får se till att gå och lägga mig och gå upp vid samma tid varje dag nu så att kroppen kommer in i en bra rytm igen.

Fick ihop en del motion igår =D Gick först 50 min på morgonen och sedan gick jag från universitetet till stationen, alltså ytterligare 35 min.

Igår var även sista seminariet för de här kurserna. Var så skönt att få det överstökat. Gick dessutom bättre än jag hade förväntat mig (orkade ju inte plugga inför det). Fick även skriva en utvärdering på utomhuspedagogiken då. Jag tycker det är så svårt att skriva något när man sitter där. Det blir lätt att man stressar ihop något. Hade varit bättre om man fått sitta hemma och skriva på det i lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-06-02 Klockan 08:58:21



Skönt när kurserna går mot sitt slut.. :) vad pluggar du för något..?



Ja, man klarar ju sig egentligen bättre utan vågen. Jag har det senaste vägt mig på morgonen, efter frukost, före middag, efter middag och sen på kvällen innan jag ska sova. Sanslöst löjligt. Så nu är han borta ett tag :)



Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-06-02 Klockan 08:58:21

OOH mitt minne!! såklart det kommer upp!

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-06-02 Klockan 08:58:21

Åh men visst vart det hans förtjänst att solen sken, nej men så skönt det är när den väl gör det :-D.

Vad härligt men sommarLOV - för det är det ju snart för dig...eller vad ska du hitta på i sommar, är det jobb på schemat??

KRAM!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-06-02 Klockan 08:58:21

det har varit baler hela veckan så det var säkert någon friskola :) hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback