RSS 2.0

Sovmorgon

Inlägget skrivet: 2010-06-22 Klockan 08:28:26

Idag bestämde jag mig för att ta sovmorgon. Igår var jag nämligen trött, orkeslös, hungrig och sugen. Det ledde till att jag åt lite för mycket och för onyttigt på kvällen. Jag tror att jag körde lite för hårt med mig själv förra veckan.

Därför blir det till att ta det lite lugnare den här veckan. Lyssna på kroppen mer. Inte följa någon träningsplanering eller räkna kcal. Är jag trött så är jag och då kommer jag vila. Är jag hungrig så äter jag; bra mat då inte sådant onyttigt som det blev igår.

Snart blir det att hoppa in i duschen. Sen cykla till Fredriks jobb och hämta bilen för att köra till Älmhult och lämna tillbaka en bok jag har lånat. När jag kommer hem ska jag lägga mig på balkongen och läsa en bra bok och bara njuta av att inte göra någonting fram till ikväll =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-22 Klockan 08:28:26

Skönt med sovmorgon :) Är man trött blir aldrig träningen eller maten bra plus att kroppen spar mer då. Jag var så trött idag och "råkade" öppna en paradisask :(



sv: Ja det va så kul att titta på. Så mycket finklädda människor ser man sällan i sverige. Jag satt också klistrad framför tvn nästan hela eftermiddagen.



Jo jag gymmade en gång men maten va inte bra och nåt sött har det blivit varje dag :( Okey :) Ja men man ska kanske sluta tänka "börjar då" utan mer försöka göra en nyttig vardag som gör att man sakta går till sin målvikt, men det är svårt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback