RSS 2.0

Thank you! Please come again!

Inlägget skrivet: 2010-06-05 Klockan 10:25:39

Idag tog jag mig ut och sprang/jogga/gick min 10,8 km igen. När jag var inne på mitt sista varv och hade ca 1,3 km kvar släpade jag mig verkligen fram. Så hörde jag att någon med raska steg kom bakom mig. Sträckte genast på mig och tänkte: Vem det än är ska den inte komma förbi för lätt.

När personen väl var jämsides med mig (vilket gick ganska fort) visade det sig att det var en kille som jag känner. Han hälsade och jag harklade fram något som liknade ett hej. Jag bestämde mig sedan för att öka farten lite så att jag åtminstone skulle se honom en bit till.

Sagt och gjort jag ökade. Tack vare honom orkade jag springa/jogga hela den sista biten betydligt fortare än om jag varit där själv. Och detta trots att jag inte såg honom när jag hade än 800 m kvar. Det var där och då jag insåg vilken skillnad det är att träna själv och att träna med någon.

Kanske jag skulle se till att springa i spåret när det är massivis med folk där? Så att mjag alltid har någon att haka på eller springa förbi... Tål att tänkas på ;-D

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-06-05 Klockan 10:25:39



Vad skönt att bli peppad av sådana du möter när du är ute. Jag gör tvärtom.. typ oj, där sprang dom förbi. dom är bättre än mej. buhu ;)



Ett bra ställe att lägga allt skulle nog bara resultera i att man, som du säger, lägger allt på fel ställe :P

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-05 Klockan 10:25:39

Oj vad långt! Vad duktig du är!! Jag skulle inte ens orka en km...



Vad bra att du blir motiverad av det :) Jag blir så när någon står bredvid mig på gymmet på en crosstrainer, då kan man ju inte springa långsammare :P Men när jag springer ute hatar jag att ha folk i närheten...



sv: Nej det har du rätt i. men glassen i åhus va otroligt god :) och stränderna fina. Det här blir andra gången i mitt liv jag åker längre än tyskland, så det ska bli kul. Man har ju inte råd att åka varje år.



Ja precis, jag måste också köpa solskyddssalva, har bara en ansiktskräm från the body shop med solskydd 15 i. Den har jag alltid på sommaren. Vill ju inte få cancer och rynkor i förtid :P

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-06-05 Klockan 10:25:39

GÖÖÖÖÖTTT BRUUUUUUUUDEN :):):):)



det är PERFEKT väder att springa i det är det verkligen :D:D hihihi

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-06-05 Klockan 10:25:39

Härligt att du orkade mer :) Haha, ja det är konstigt det där. Ibland tycker jag om att ha någon att träna med juast för att man blir lite mer peppad men ibland är det tvärtom, som någon skrev ova, man känner sig så "dålig" om någon springer fortare :d dumt, men så är det ibland.



Och grattis till minuset, 2 kg är ju jätte bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback