RSS 2.0

1 och 25

Inlägget skrivet: 2010-03-25 Klockan 09:10:37

Idag blev det en långpromenad på morgonen. 1 h och 25 min traskade jag på. Är riktigt härligt väder idag, nästa sol (den gömmer sig bakom några tunna moln). Får se om den orkar bryta igenom senare idag.

Gick upp till spåret för att se hur det såg ut. Det var helt klart inte redo för att springas i. Isen och snön var mer eller mindre helt borta. Men på vissa ställen var marken väldigt underminerad. Jag skönk igenom på något stället och såg flera ställen där andra gjort det. Tur att asfalten inte ser ut så säger jag bara =D

Kommentarer
Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-25 Klockan 09:10:37

Men vad du är duktig på att träna tycker jag!! Vilken drivkraft, verkligen. Lycka till med den och med maten. Flyganda Jacob va nog inte så farligt va?? ;)



Jag vill bara meddela att jag fick på mig ett par "smalis" byxor idag. Sååå glad :D Hi hi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback