RSS 2.0

Bytt är bytt

Inlägget skrivet: 2010-03-16 Klockan 18:15:12

Hade inget seminarium idag, utan bara föreläsning. Så det var kanske därför jag inte fattade vad vi skulle prata om *haha*

Ska in till skolan imorgon. Ska träffa de andra två i min grupp. Hade från början tänkt träffas på torsdag, men bytte dag. Kom precis på att det innebär att jag måste byta tvättid. Hoppas att det finns någon.

I helgen var ju den ena tvättmaskinen paj. Så det var fullbokat varje kväll den här veckan på den hela maskinen. Men jag kan ju tvätta tidigt. Får hoppas på att de andra inte kan det så att det finns tid då. Eller ännu bättre: att de fixat maskinen som var paj.

Nu ska jag gå ner till affären och hämta min "gåva", som kommer bli min brors gåva =D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-16 Klockan 18:15:12

Good job! Ge nu den där påsen till brorsan!! ;) he he.



Pollysar är verkligen grymt goda, men det blir inga sånna ett tag nu, eller hur ;) partner!

/M.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback