RSS 2.0

En prick till mig

Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

Hemma hos mamma och bror min nu. Kom hit igår kväll. Mamma gjorde tacogryta och till det har vi alltid nachos. Jag åt och åt och åt. Sen kom jag på. Men hallå! Jag skulle ju inte äta chips och nachos är ju en sorts chips *haha* Så en prick till mig, som sagt ;-D

Lät iaf bli polly:sarna och gott-och-blandat godiset.
Så det var ju inte total failure igår. Blev riskakor och torkade aprikoser istället. Och tyvärr en del nachos då.

Idag ska jag och Filip (min bror) äta lunch med pappa. Får se vart det blir. Sen blir det ännu en kväll här. Denna gång utan misstag =D

Hoppas ni har en bra helg!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: mona
Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

modigt du lyckades stå emot polly jag skulle aldrig lyckas haha :P

Postat av: sara
Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

hoppas du får en mysig lördag! :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

MEN, du lät bli Pollysarna, det hade aaaaldrig jag klarat :-D.

Kram Kram!!!!

Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

Hej tjejen. Ja Okeeeeej då. Det va ju faktiskt som mat.... men jag tycker att du tänker helt rätt.



Jag har stått emot fika idag. Min bror och mamma kom hit idag för han fyller år på onsdag. Att de kom hit va för att omständigheterna gjorde det så. Egentligen skulle de ha varit barnvakter idag så att min man och jag kunde fira vår 10e förlovningsdag med lite bio och ensam natt ;), men nu är det så att de har precis blivit gravida och ville va med hennes föräldrar också för att fira det med dom.



Ja, ja, he he. Nog om mig ;) Jag tycker iallafall att du är skitbra och det är SÅÅ roligt att du hänger på tom Midsommar!!

Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2010-03-20 Klockan 09:33:58

tacogryta låter gott... hur gör man en sån? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback