RSS 2.0

Kom på en sak!

Inlägget skrivet: 2010-03-08 Klockan 09:29:29

Eller rättare sagt två, som jag glömt säga. Den första är att jag ska ha socker- och sötningsmedelsavgiftning fram till på lördag. Känner att jag behöver skära ner på det söta lite.

Och den andra är att jag och Jonna (kanske någon mer) planerar att springa vårruset. Det kommer gå av stapeln den 5 maj. Så nu har jag ett mål att sikta in mig på och då blir det förhoppningsvis lättare att ta sig ut och börja jogga/springa =D

Kommentarer
Postat av: Maja
Inlägget skrivet: 2010-03-08 Klockan 09:29:29

Jaa vårruset!;) heja er! har faktiskrt också tänkt den tanken någon gång..:P men får väl se hur det blir med konditionen och allt...:P

Postat av: Ida
Inlägget skrivet: 2010-03-08 Klockan 09:29:29

Klart du ska springa vårruset! Den 5 maj, då måste det vara i Växjö?



Det loppet ska jag med springa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback