RSS 2.0

Mina andra fem

Inlägget skrivet: 2010-03-15 Klockan 08:03:55



Precis hemkommen från mina andra 5 joggade km =D Var inte fullt så jobbigt denna gången. Och då gick rundan ändå 55 sek snabbare. Hade pulsklocka på mig båda gångerna och första gången låg medelpulsen på 174 och denna gången låg den på 169. Trevligt att det går bättre.

Maten igår gick dock inte fullt så bra.
Orkade inte laga någon mat och sedan blev jag sugen. Så gjorde chokladbollar. Men nu blir det inget godis på ett bra tag. Jag har antagit en utmaning från Maria. Inget godis fram till midsommar. Ok är popcorn, nötter, torkad frukt, sockerfria tuggummin och självklart vanliga frukt och bär.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-03-15 Klockan 08:03:55

Heja Heja!

Bra jobbat med löpningen, såååå avundsjuk!!!

Lycka till med godisutmaningen, midsommar är ju en hel evighet, hihi.

KRAM!!!!!

Postat av: Anneli
Inlägget skrivet: 2010-03-15 Klockan 08:03:55

Oj, ända till midsommar! Det skulle inte jag klara av... Jag skulle hellre lägga på ett extra träningspass i veckan än avstå helt från sötsaker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback