RSS 2.0

På väg mot biblan...

Inlägget skrivet: 2010-03-11 Klockan 11:18:09


Hittade webcamen på datorn idag så ni kan vänta er många bilder på mig nu *mohaha*

Biblan är min bästa vän!
Hade varit urfattig om det inte funnits bibliotek. Studentlitteratur är superdyrt och det blir ju inte precis bättra av att man ska ha 17 böcker (känns som att det är så många iaf). och nu bär det av mot min bästa vän. Todilo!

Just det jah. Det har gått bra för mig att hålla mig borta från socker och sötningsmedel hittills. Torsdagar brukara vara tuffast, men hitttills har jag inte kännt något sug =D

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2010-03-11 Klockan 11:18:09

Vad du e duktig gomman!!! Har du klarat hela veckan fram tills nu så skall du klara imorron också! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback