RSS 2.0

Snörvel

Inlägget skrivet: 2010-03-31 Klockan 20:48:29

Idag har jag äntligen rört på mig =D Blev 30 min morgonpromenad med Fredrik och 25 min gång/löpning från universitetet till stationen. Självklart var tåget sent så jag hade inte behövt springa. Men det gör inget. Jag kom ju hem tidigare =D

Igår och i måndags satt jag stilla hela dagen. Är lite snorig, men tänker inte låta det stoppa mig från att träna. Jag får ju känna efter vad jag orkar. Kanske inte behöver ge 110% när jag joggar utan det räcker med 90%.

Imorgon blir det jogging och styrka. Tror det blir nere på gymmet. Jag längtade faktiskt dit idag. Så det ska bli riktigt roligt att gå ner dit imorgon och ge allt jag har. Eller nej, just det jah 90% var det ;-D


Så här snygg har jag varit idag *snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback