RSS 2.0

Socker i te:t?

Inlägget skrivet: 2010-03-09 Klockan 08:25:52

Jag lyckades jättebra med att hålla mig borta från sötade livsmedel igår =D Var dock väldigt sugen på Fredriks juice efter att vi varit och handlat för jag var jättetörstig. Men vi skulle ju in strax så det var lätt att låta bli den. Blev vatten när jag kom in istället.

Drömde dock att jag var och fikade.
Och att jag tog socker i te:t. Jag som aldrig har något i mitt te. Skumt...

Blev även en liten "tjuvstart" på löpträningen igår. Vi slutade vid en dålig tid. Så fick gå fort och bit vis springa för att hinna med tåget.

Och när jag väl kom fram visar det sig självklart att tåget var sent.
Hade alltså räckt med att gå i rask takt. Fick iaf en liten kondischeck och kan lugnt säga att jag har något att jobba på ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback