RSS 2.0

Sug

Inlägget skrivet: 2010-03-03 Klockan 09:26:00

Igår när jag och Fredrik körde hem från Älmhult blev det en sväng in affären. Vi var båda sugna på godis. Självklart kunde vi inte stå emot när vi gick förbi lösgodiset. Men jag hänger inte läpp för det. Jag var sugen så då åt jag. Det är värre de gångerna jag har köpt godis bara för att det är helg.

Just nu är jag hemma hos Filip och fikar.
Ska snart ge mig av till Växjö och leta efter lite kläder. Har ju rabattlappar på H&M, gäller att utnyttja dem ;-D Efter shoppingen blir det föreläsning 13-16. Sen hem och kanske laga mat. Shoppingen får bli den enda träningen idag.

Kommentarer
Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2010-03-03 Klockan 09:26:00

Ibland blir det så, man ska inte må dåligt för det. Man kan ta igen det sen! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback