RSS 2.0

Ytterligare fem

Inlägget skrivet: 2010-03-17 Klockan 08:04:19

Japp, då har jag avverkat ytterligare 5 km =D Kändes tungt i benen idag. Blev inte bättre av att det var motvind på vissa småstreckor i slutet. Visade sig dock att jag joggat 30 sekunder snabbare idag än i måndags. Kanske inte så konstigt att jag tyckte det var lite jobbigt ;-D


Nu har jag precis eftersvettats och ätit frukost. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Sen blir det att köra mot Älmhult för att ta tåget till Växjö. Och där blir det plugg med gruppen.

Kommentarer
Postat av: Anneli
Inlägget skrivet: 2010-03-17 Klockan 08:04:19

Åh, jag vill också ut och springa men det är fortfarande för mycket is och slask här omkring. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback