RSS 2.0

2 i rad

Inlägget skrivet: 2010-05-23 Klockan 12:04:05

Jepp, även gårdagen gick bra =D Jag är så nöjd över mig själv att jag lyckats så bra denna helg. Vet att även den här dagen kommer att gå strålande i matväg. Förhoppningsvis orkar jag dra mig ner till gymmet eller ut på en joggingtur så att jag får lite motion också.

Nästa helg blir lite svårare.
Först ska vi på kalas på lördagen, där de bjuder på mat. Dagen efter är det morsdag.

Min plan är att:

äta en normalstor portion av vad som bjuds på kalaset
skippa tårta och liknande på kalaset
fika något litet på morsdag

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-23 Klockan 12:04:05

JOGGA RÖSTAR JAG PÅ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback