RSS 2.0

Inte helt bra

Inlägget skrivet: 2010-05-16 Klockan 09:14:25

Fredag och lördag har inte gått helt bra. Fram till kvällen har jag ätit rätt, men sen skiter det sig. I fredags blev det chips, riskakor, ballerina och några chokladbitar framför en film hemma hos Tette. Igår kväll blev det korv och bröd + potatissallad, godis, chips, kakor hemma hos Fredriks mamma samt en köttbullebaguette + lite mer godis hemma.

Satt still hela dagen igår med.
Visserligen gjorde jag något bra då - pluggade. Har en uppgift i skolan där jag ska hitta på två frågor som man med hjälp av boken Utomhusdidaktik ska kunna svara på. Jag kommer dock inte på några bra frågor =/

Vädret den här helgen har ju inte varit det bästa så jag känner mig inte särskillt taggad.
Men det är ingen ursäkt till att jag ätit som jag gjort samt att jag inte tränade igår (regnar ju inte på gymmet). Jag kan ju eg. äta bra på helgen men av någon anledning så gör jag inte det. Blir så trött på mig själv.

På tal om vädret, imorgon ska vi sova ute i egengjorda vindskydd. Jag vill verkligen inte göra det om det regnar. Utomhuspedagogik ska ju handla om att få positiva upplevelser av naturen. Kan inte se vad sova ute och bli dyngsur skulle var för positivt att uppleva =(

Ursäkta detta gnälliga inlägg. Jag är tyvärr inte på topp idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback