RSS 2.0

Internetkrångel

Inlägget skrivet: 2010-05-19 Klockan 11:55:56


Sitter i skolan nu.
Internet hemma vill inte fungera. Beror trolitgvis på att de håller på att installera vårt nya som ska gå jättefort =D Surt bara att det ska vara nere just precis när man behöver det.

Ska ha redovisning imorgon. Jag hatar redovisningar, men denna ska nog gå bra. Har precis fixat det sista på min pausgympa och ska träffa gruppen om ca 30 min och kolla igenom vad vi ska säga och i vilken ordning vi ska säga det. Men innan dess blir det lunch =D


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-19 Klockan 11:55:56

Jobbigt med krångel :( Numera är man så beroende av internet!



sv: Ja jordgubbar är bra för att hålla borta onyttighetessuget! Men jag ska på lillasysters studentskiva på lördag så får se hur onyttigt det blir...



Ja jag hoppas det... men det går så sakta och så fort jag blir för varm så bli eksemen värre :( Så skoldagar med mycket kläder på är inte bra :(



Okey vad smart :) Ja börja räkna på en fredag kan vara jobbigt... det är så svårt att hålla motivationen genom helgen. MEn för dig går det säkert jättebra nu när du är så motiverad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback