RSS 2.0

Intervaller

Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 18:04:48


Blev intervaller på gymmet idag.
Hade tänkt springa 1 km och gå 2 min och upprepa tre gånger. Men efter första 1 km i 12,5 km/h insåg jag att jag inte skulle palla springa 1 km. Jag valde att springa 0,5 km istället. Totalt blev det 20 min och jag kom 3,32 km (sprang 2,5 km i 12-12,5 km/h och gick 0,82 km i 6-6,5 km/h).

Efter löpningen blev det 20 min styrka. Hade tänkt köra 30 min. Men jag var dödstrött i armarna efter 20 min. Ben kunde jag ju inte köra då de var mer eller mindre döda. Var bara mage och rygg kvar, men om jag skulle köra det skulle jag inte ha något att träna imorgon. Så jag fick nöja mig med 20 min styrka.

Nu väntar jag på kvällsmat. Tacogratäng, hoppas det blir mumsigt =D
Se ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 18:04:48

Låter som ett peppande och bra mål! =) Intervaller är bra också! Utmanande! Jo jag ser nog över det mesta lite hela tiden för att hitta vad som passar, är klurigt! Man vill ju gå ner i vikt men också må bra och inte bli för fixerad på vägen! Sen när rutinerna ändras (har mer skola nu) så kanske inte det som funkade förut fungerar längre. Vilket projekt det ska vara! Och säkert är stress en del av det hela, söker jobb och sånt också! Men allt blir så mycket bättre av att läsa alla bloggar där folk kämpar! Gillar din blogg mycket! =)

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 18:04:48

HÄRLIGT ATT HÖRA ATT DU ÄR IGÅNG IGEN BRUDEN!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback