RSS 2.0

Jag vill vara ledig nu!

Inlägget skrivet: 2010-05-27 Klockan 14:33:10

Försöker plugga idag. Går sådär kan jag ju lugnt säga. Har gjort pyttelite på min uppgift. Känner verkligen inte för att plugga idag.

Känner inte för spinn/core ikväll heller. Känner konstigt nog för att testa lyckan i spåret ikväll igen. Skulle vara kul att se vad jag får för tid på de där 10,8 kilometerna när jag springer själv.

"Jag vill vara ledig, ledig, ledig.
Bara sitta brevid, brevid, brevid.
Inte göra nånting, nånting alls.
Bara göra nånting, nånting nice" ;-D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-27 Klockan 14:33:10

Ja nu vill jag också ha ledigt! Men nu är det slutspurten... även om det käns som att jag spurtat hela tiden :P

Oj det va långt du orkar springa! Jag orkar nog inte en ens :S ska försöka komma iväg till gymmet när jag kommer jobba i samma stad som det i sommar.



sv. haha aa verkligen :P



Ja det har du rätt i... men idag har jag inte ens lämnat lägenheten.



Ja det har du rätt i, i sommar ska jag försöka tamig tioll mitt gamla gym oftare men jag borde nog kolla in gymmet här med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback