RSS 2.0

Man ska inte ropa hej...

Inlägget skrivet: 2010-05-02 Klockan 08:07:02

...förrän man är över ån. Fredrik har varit sjuk sen i måndags. I torsdags sa jag: Jag har iaf inte blivit smittad. På fredagen vaknade jag med slem och lite ont i halsen =P Gick till spinningen ändå och väl där hade det mesta släppt. Så efter spinningen blev det ju 30 min styrka.

På kvällen sedan bar det av till Växjö. Där vi grillade, tittade på majbålet + fyrverkerierna och jag drack 5 (33 cl) cider plus smakade lite på några drinkar. Blev inte bakfull, men det kan berott på att jag inte lyckades sova så bra. "Sov" mellan ca 4 och halv åtta. Lite över åtta gick jag och Fredrik ut en runda. Halsen var nu ännu värre *usch*

Idag är halsen slemmig.
Har inte ont i den längre som tur är. Har däremot blivit snorig också. Känner mig allmänt tung i huvudet. Blä, blä. blä. Detta innebär att idag, imorgon och på tisdag kommer jag absolut inte göra mer än att gå någon runda. För på onsdag är det Vår Ruset och det vill jag inte missa.

Mat 29 april
Frukost: 200 g lättyoggi vanilj, 20 g fruktmüsli, 10 g solrosfrön
Lunch: Symöteslåda
Efterrätt: 1 gräddbulle (typ mums-musm), te
Mellis: 1 äpple
Kvällsmat: 1 fläskkotlett, 120 g ris, sås, sallad, hallon balsamico
Kvällsfika: 2 skivor rostbiff, 1 liter fun-ligt appear

Mat 30 april
????

Träning: 35 min spinning och 30 min styrketräning (överkropp)

Mat 1 maj
Frukost: 4 mackor, 5 skivor ost, 1 skiva skinka, bregott
Lunch: 2 cheeseburgare, 2-3 dl Fanta
Kvällsmat: 3 skivor rostbiff, ris, sås
Kvällsfika: 150 g godis

Träning: 1 h 45 min promenad

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-02 Klockan 08:07:02

VÄNNEN DÅ! krya på dig.



spinningen gick superbra :D

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-05-02 Klockan 08:07:02

Hoppas hoppas du inte blir sjukare än så här!!

Låter som en trevlig valborg ändå.

Lycka till på Vårruset!!!

KRAM!!

Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2010-05-02 Klockan 08:07:02

Så det är låta bli att sova man ska göra om man inte vill bli bakfull altså?? Aha!



Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback