RSS 2.0

Plugg, plugg, plugg

Inlägget skrivet: 2010-05-24 Klockan 15:56:37


Idag har jag faktiskt lyckats plugga en del.
Har skrivit på min hemtenta som ska vara inne senast nästa måndag. Tänkte för några dagar sedan att jag hade hela måndagen (idag), torsdagen, fredagen och söndagen på mig att skriva. Sen kom jag på att det är ju morsdag på söndag.

Finns inte en chans i världen att jag kommer sätta av hela morsdag till att plugga. Därför såg jag till att komma en bra bit idag. I vanliga fall brukar jag skjuta upp det så långt jag kan. Ofta sitter jag sista dagen och försöker få ihop något halvdant. Men den här gången blir lite annorlunda. Ska satsa på att vara klar redan på fredag =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-24 Klockan 15:56:37

OOH HÖR HÅRT IKVÄLL!!! :):)



snart är det ÖVER! kram

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-05-24 Klockan 15:56:37

Haha ja jag måste nog göra det! för usch va jag har varit dålig med det där.. småätit godis lite varje dag. Tss. Hur går det för dig med att räkna kalorier?

Visst känns det skönt när man tar tag i saker och slipper ha det efter sig :) Lycka till med uppgiften

Postat av: Paprika
Inlägget skrivet: 2010-05-24 Klockan 15:56:37

Tack för din kommentar, ska verkligen tänka på det du skrev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback