RSS 2.0

Kan, vill, ska

Inlägget skrivet: 2010-05-14 Klockan 08:37:37

God morgon allesammans! Igår var en bra dag både mat- och motionsmässigt. Jag är helt klart nöjd. Nu ska jag bara köra på i samma stil i helgen också. Jag kan göra det, jag vill göra det och jag kommer till att göra det =D


Mat torsdag 13 maj

Frukost 7.40: Lätt A-fil med smak, havreringar, solrosfrän, pumpafrön
Efter träning 10.30: 1 liten banan, 1 proteindrink
Lunch 13.00: Kycklingsallad m. pasta och dressing
Mellis 15.15: 1 banan, te
Kvällsmat 18.45: Fiskgratäng, smörgåsgurka, 1 stor morot
Kvällsfika 19.50: 1/2 paket frusen mango

Träning: Intervaller 31 min 50 sek, Styrka 30 min

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-14 Klockan 08:37:37

vad duktig du är! För mig har det varit alldeled för mycket onyttigheter på sistone...



sv: Oj då, hoppas att grillningen med tältet gick bra :)



Ja man känner nästan alltid att man skulle ha gjort men du har varit jätteduktig. Inte som migg som varit helt inaktiv och ätit godis...



Ja fy... företag kan vara väldigt jobbiga att ha att göra med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback