RSS 2.0

Kom av mig

Inlägget skrivet: 2010-11-01 Klockan 16:53:43

Ja, jag kan ju lugnt säga att jag kom av mig lite i sex-veckors-utmaningen. Jag hade ingen aning om att praktiken skulle ta sådan kraft av mig. Jag har varit trött när jag kommit hem och på morgnarna har jag varit riktigt utslagen. Förhoppningvis kommer det bli bättre allt eftersom, men nu i början är det lite jobbigt.

Jag har iaf en plan för november månad.
Jag ska sätta upp 3 mål varje vecka som har med hälsa att göra. För varje mål jag klarar får jag 50 kr, klarar jag alla tre får jag även en bonus på 50 kr. När november månad är slut får jag använda de pengar jag samlat ihop till att shoppa prylar, kläder eller vad jag känner för.

Vikten får vila ett tag till. Jag bara stressar upp mig över den. Jag har till och med plockat ur batteriet i vågen så att jag inte kan väga mig. Om jag inte vill krångla som fasen då (och det har jag ju vare sig tid eller lust med på morgnarna).

Kommentarer
Postat av: Mamma
Inlägget skrivet: 2010-11-01 Klockan 16:53:43

Det tar på krafterna att lägga om rutinerna. Någonstans, någon gång har jag fått höra att det tar 16 veckor att "komma tillbaka" till vardagen.

//mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback