RSS 2.0

Nu gäller det att tänka

Inlägget skrivet: 2010-11-10 Klockan 17:07:55

Chefen på kundtjänst hade köpt godis och ballerina pepparkaka till oss på Kundtjänst idag. Jag var hur nära som helst att ta både en och två godisbitar när jag gick förbi skålen. Men jag tänkte att det är bästa att låta bli. När jag väl hade planterat min rumpa på ovanvåningen igen kom jag på att jag ju bestämt mig för att äta godis max en dag den här veckan.

Hade varit snopet om jag tagit två godisbitar idag och sen insett att det är allt godis jag får för veckan *haha*
Var kanske synd att jag inte råkade ta en bit eller två ;-D Nej, skämt och sido godis ska jag äta på fredag eller lördag, inte mitt i veckan.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be
Inlägget skrivet: 2010-11-10 Klockan 17:07:55

Kanon att du stod emot! Det är lättare att avstå om man avstår helt än om man tar en bit eller två tycker jag - då blir det lätt mer.



mvh//pernilla be

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-11-10 Klockan 17:07:55

ÅH ja HOOOOOPPAS det går bra :D hihi är lite nervös


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback