RSS 2.0

Nu vill jag ha sol

Inlägget skrivet: 2010-11-12 Klockan 16:44:36

Det här vädret gör mig förbenat trött. Regnigt och grått, det är så trist. Jag vill ha sol. Nu!

Blev ingen morgonpromenad idag. Var halft död när jag vaknade. Kom inte upp förrän 7.30. Som tur är kan jag börja lite senare på min praktik om jag vill. Bestämde mig för att vara där halv 9. Så jag tvättade håret i en rasande fart, slängde i mig frukost, tog på mig och gick.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp och gå en runda. Blir ingen sovmorgon imorgon isf. Ska nämligen till mamma i Älmhult och sen vidare till Lessebo och sen till Kosta outlet och julmarknaden i Kosta. Så får köra till mamma runt 9.30.

Än så länge har jag inte ätit något godis heller.
Men än en dag var det godis där utanför fax-/skrivar-/kopierings-rummet. Får se om det blir godis ikväll eller imorgon. Känns bäst att spara det till julmarknaden imorgon. Så satsar på att låta bli godis ikväll.

Gymmandet går det inget vidare med tyvärr.
Får ta mig själv i kragen. Funderar på om det blir lättare att ta mig dit och jag går ner direkt efter praktiken. Istället för att gå hem först då. Ska testa det nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback