RSS 2.0

Vill, gör

Inlägget skrivet: 2010-11-05 Klockan 16:21:40

Idag var det roligare att kliva upp ur sängen. Var piggare idag. Kanske berodde på att jag tog sovmorgon igår. Samt vetskapen om att jag inte skulle till praktiken förrän kl. 9. Kändes nästan som att jag hade en ledig dag (ett tag iaf). Hur det än var med det så kom jag och Fredrik ut på en 30 min promenad imorse.

Först skulle jag gått själv.
För Fredrik ville sova lite längre. Men så lyckades jag tända lampan precis när han öppnade ögonen så han piggnade till snabbt som attan. Får köra det knepet fler gånger ;-D

Efter promenad hoppade Fredrik in i duschen. Jag bytte istället om till inneträningskläder och gick ner till gymmet. Där blev det 15 min på löpbandet och jag kände mig riktigt i form idag. Funderade på om det var fel på den som visar vilken hastighet bandet går i. Men nej, jag var nog helt enkelt lite grymmare idag än i vanliga fall.

Efter löpningen blev det 15 min styrka sen var det till att skynda, skynda. Kom hem slängde av mig kläderna, försökte eftersvettas på 2 min, duschade, klädde på mig, slängde på mig lite smink, trykte i mig något som skulle likna frukost, la ner min matlåda och sen bar det av till praktiken i rasande fart.

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem.
Sen ska jag vila, vila och vila. För imorgon ska vi städa. Det är väl behövligt vill jag lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback