RSS 2.0

Vill inte, gör

Inlägget skrivet: 2010-11-03 Klockan 19:12:36

Imorse ville jag inte gå upp ur sängen. Att Fredrik låg kvar gjorde ju inte saken lättare. Men jag gick upp, klädde på mig och gick ut i regnet. Blev 30 min idag, precis som igår. Sen fick jag skjuts både till och från praktiken av min snälla pojkvän, så jag slapp se ut som en dränkt katt på jobbet.

Var dock ingen vidare dag på praktiken idag.
Var många som hade fax som antingen fattades sidor, inte kommit fram som de skulle eller fattades uppgifter och folk svarade inte i telefon. Det är sååå drygt... Men det gör att man blir oerhört tacksam så fort någon svarar. Så idag hoppade jag och studsade av glädje så fort jag fick tag på folk. Lite kan göra mycket =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-11-03 Klockan 19:12:36

WOHO!!! GÖTT BRYDEN :) hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback