RSS 2.0

Fegis

Inlägget skrivet: 2010-10-05 Klockan 10:44:40

Kom ut på en promenad idag morse och en igår kväll. Blev inte så många trappsteg eller rörelse över huvud taget då jag hade huvudvärk igår. Kom inte upp förrän 10.30 och gick och la mig igen 21.30. Har fortfarande känningar så håller mig till promenader och trappsteg idag.

Jag är än en gång hundvakt,
då Fredrik bara är hemma onsdag kväll, lördag kväll och söndag den här veckan. Skulle vara grymt tråkigt att vara helt själv så länge. Mamma skulle kommit med henne idag på kvällen, men kom igår em istället. Hon hade nämligen också huvudvärk. Något i luften eller släkten kanske???

Upptäckte igår att vovven är en riktig fegis. Hon blev rädd för en träskulptur vid brandkåren. Hon trodde väl att det var en väldigt läskig människa. Så svansen in mellan benen och så moffade hon lite åt den *haha* Hon såg hellöjlig ut...

Kommentarer
Postat av: Jeanette
Inlägget skrivet: 2010-10-05 Klockan 10:44:40

Min lillkille morrar åt en kaninskulptur vi går förbi ibland, så sött =) Sen kissar han på den =P

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-10-05 Klockan 10:44:40

Kul att vara hundvakt :)



Ja det verkar som at många har huvudvärk just nu! Lillasyster har haft det i nästan en vecka och jag i ca 2 dagar, fast idag är det bättre. Hoppas din huvudvärk blir bättre!



sv: Ja det är dåligt att de inte kan meddela att passen är inställda. Det går inte att boka plats på passen dåligt nog så de kan inte höra av sig till oss personligen men de kunde skrivit nåt på hemsidan.



Ja men våra kort gäller egentligen inte för gymträning men eftersom passet var inställt så fick vi gå in i gymmet.



Ja man hoppar inte gärna pass när man bestämt med en kompis att man ska träna.



Ja hoppas det :) Men det gör det säkert för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback