RSS 2.0

Funderar

Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 16:31:18

Kommer nog byta vägdag till fredagar igen. Jag äter nämligen inte ett dugg bättre på helgerna nu när jag väger mig på måndagar. Däremot har jag börjat äta sämre mitt i veckan också. Helknäppt! Vissa veckor lyckas jag dock, men andra går ju helt åt h*vete.

Aja, just nu är fokus på att bli frisk. Maten blir väl inte hundra, men iaf 70 bra. Så vägningen får nog vänta ända till den 29:e november. Då hoppas jag på att jag tappat lite eller iaf står still.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 16:31:18

Heja Heja! Nej, det är verkligen inte lätt att hinna allt man ska, jag hann inte allt när jag var själv heller, det gäller ju att prioritera också, hihi. Du är duktig som kämpar på, själv får jag nog bara inse att det inte är fel på min våg, den väger rätt och det suger just nu. Men men - tålamod, jag kommer igång när motivationen finns. KRAM!!

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 16:31:18

Vad menar du med sämre då?



Sv: Ja, men gör det. Det är skitkul!

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 16:31:18

Sv: Jaa, precis det jag menade :) Men okej, då förstår jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback