RSS 2.0

Go, go, go

Inlägget skrivet: 2010-10-20 Klockan 10:22:52

Blev bara två promenader igår. På kvällen åkte vi ner till campingen och kastade lite frisbee med Dolly istället. Hon var överlycklig. Dessutom "trodde" hon att vi kastde ut frisbeen i vattnet några gånger så hon var ju tvungen att springa ut dit. Trots att frisbeen egentligen hade landat åt motsatta hållet *haha*

Imorse blev det en liten runda med Dolly och Fredrik på 30 min. Har snart fått ihop alla mina 150 km på 6VU. Så nu är det bara allt annat jag måste samla ihop också. Får se hur det går med det. Jag ska i alla fall kämpa in i det sista. Nu blir det att beta av några armhävningar.

Ciao! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-10-20 Klockan 10:22:52

kul att läsa din blogg, fortsätt kämpa!

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-10-20 Klockan 10:22:52

Skönt att du snart är klar med kilometerna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback