RSS 2.0

Sammanfattning av v.2 på 6VU

Inlägget skrivet: 2010-10-04 Klockan 12:00:39

Även denna vecka har jag haft svårt att motivera mig till träning. Det har dock blivit mer vardagsmotion. Men inte så många hårda träningspass som jag hade velat. Maten har dock gått bättre, vilket syns på vågen.

Vad gäller delutmaningarna för vecka 2 klarade jag alla förutom en. Jag fick nämligen inte ihop 2000 trappsteg (fick ihop 1363). Då jag var så nära har jag bestämt mig för att försöka klara utmaningen den här veckan istället. Så även denna vecka ska jag försöka få ihop 2000 trappsteg. Och denna gången kommer jag att klara det =D Det nya receptet jag provade på var Moussaka med potatis, mycket gott.

Av bonusutmaningarna var det även här en jag inte klarade. Nämligen två morgonpass. Jag hade dock väldigt roligt med tandborstningen och jag som ibland slarvar lite med den - tar ett tuggummi istället vissa morgnar och är för trött vissa kvällar - har borstat tänderna 2 min varje morgon och kväll på ett ben. Därför tänker jag forsätta med den utmaningen även den här veckan. Så får jag rena och fina tänder *haha*

I övrigt ligger jag till så här på de stora utmaningarna:

43,17 av 150 km jag räknar promenader, löpning & jogging.

4 av 30 träningspass här räknar jag gruppträningspass på gymmet, löpning, jogging & styrketräning.

4 av 60 min plankan på tå, rak.

101 av 500 armhävningar på tå.

3 av 20 min jägarvila.

0 av 4 intervallpass

Jag har gjort 1 stretchpass/avslappningspass per vecka

Så jag har lite att göra de här 4 veckorna som är kvar av utmaningen ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback