RSS 2.0

Sammanfattning av v.5 på 6VU

Inlägget skrivet: 2010-10-26 Klockan 18:19:08

Jag klarade inte någon av del- eller bonusutmaningarn för vecka 5. Det var helt enkelt för rörigt runt omkring mig. Tyvärr lär jag ju inte klara alla delar i den stora utmaningen heller då jag nu praktiserar och det är inte det lättaste att få in nya rutiner bara så där. Men jag är nöjd med mina prestationer iaf =D

Så här ser det ut på grundutmaningen nu:
151,57 av 150 km (jag räknar promenader, löpning & jogging) AVKLARAT!!! =D
10 av 30 träningspass (här räknar jag gruppträningspass på gymmet, löpning, jogging & styrketräning)
19 av 60 min plankan
(på tå, rak)
296 av 500 armhävningar
(på tå)
5 av 20 min
jägarvila
2 av 4 intervallpass

Jag har gjort 1 stretchpass/avslappningspass per vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback