RSS 2.0

Vecka sex på 6VU

Inlägget skrivet: 2010-10-26 Klockan 18:25:45

Ja, då var vi inne på sista veckan. Helt otroligt så fort tiden har gått. Jag ska planera några mål inför nästa månad. Ska sätta ribban relativt lågt så att jag verkligen klarar av det samtidigt som jag ska komma in i rutiner för praktiken.

Delutmaningar för veckan är:
1. Utför de 5 maxtesten från vecka 1 igen.

2. Testa en ny träningsform.
Något spännande, något du länge funderat på att testa, en träningsform du testat för länge sen men vill ge en ny chans? Du bestämmer!

3. Skriv ner ytterliggare 20 saker
med dig/din kropp som du är stolt över/tycker om.
Bonusutmaningar för veckan är:
1. Egoboost. Sätt upp minst en lapp någonstans där du ser den ofta och skriva något som boostar ditt ego. Jag har kvar min lapp ”Fan vad du är snygg!” uppsatt på spegeln i badrummet. Jag blir alltid glad av den.

2. Dubbelträna.
En dag den här veckan, träna två pass. Det kan exempelvis vara en promenad på förmiddagen och ett styrketräningspass på eftermiddagen. Du bestämmer!

3. Backpass.
Ta dig till en riktigt jobbig backe och ta dig upp för den 15 gånger. Om du cyklar, springer, går etc, bestämmer du själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback