RSS 2.0

Dessa kvällar

Inlägget skrivet: 2010-09-04 Klockan 13:55:55

Även igår åt jag dåligt på kvällen. På söndag börjar jag mer på allvar igen. Får helt enkelt se till att bestämma mig. Vad är "godast" massa snask eller en snygg kropp???

Promenerat har jag gjort iaf. Blev tre promenader igår, 40 min, 35 min och 35 min. Stegräknare stannade på 19.050 steg! Det är jag nöjd med =D

Idag har det blivit en på 40 min promenad hittills. Och kommer bli två till. Maten ikväll kommer nog inte bli så bra. Är bortbjudna ikväll nämligen. Och jag har jättesvårt att äta bra då. Samt att jag inte kan bestämma vad som serveras. Men, men det är bara att ta tag i allt på söndag. Go me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback