RSS 2.0

Dolly i magen

Inlägget skrivet: 2010-09-29 Klockan 10:55:14

Är hundvakt åt mamma idag. Dolly har snott bröd och knäckebröd så hon är dålig i magen. Hon ligger mest och sover. Orkar väl inte så mycket med allt det där extra. Promenaden som vi tog för ett tag sen som borde gått på 20-25 min tog 45 min. Hon är verkligen inte sitt bästa jag idag.

Känner att jag inte heller är så pigg idag.
Fast för min del beror det nog på att jag ätit för lite i förhållande till hur mycket jag rört på mig. Funderar på att ta vilodag idag och köra på med nya krafter imorgon. Är just nu bokad på 45 min spinning ikväll. Men har gått om tid på mig att bestämma mig för om jag ska avboka eller inte. Får se hur jag känner mig senare helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback