RSS 2.0

Pissväder

Inlägget skrivet: 2010-09-16 Klockan 08:43:11

Jag tycker väldigt illa om regn. Iaf när jag måste ut och traska i det. Idag är jag hundvakt så när jag och Fredrik gått upp imorse var det bara till att klä på sig och gå ut. Det dumma var att jag inte tittade vad det var för väder först. Jag tog regnjacka utifall att det skulle regna. Problemet var att när jag kom ut upptäckte jag att det regnade ju redan.

Men jag orkade inte gå upp för att hämta regnbyxorna. Det var ju inte så mycket regn. Efter 5 min var det dock mycket, då öste det ner. Efter 10 min var min rumpa dyngsur då vattnet rann ner från kanten av jackan och sögs upp av mina joggingbyxor. Sen var det vadernas och fötternas tur. Dessutom måste det ju blåsa *suck*

Aja, nästa promenad vet jag vad som gäller.
Då blir det på med regnbyxor, regnjacka, keps och stövlar. Så kommer det nog bli en lite trevligare upplevelse än imorse ;-D

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-09-16 Klockan 08:43:11



Jag tror jag ska införskaffa ett regnställ... :)



Idag ska jag ringa bönder. Huh! :/

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-09-16 Klockan 08:43:11

Det låter ingen vidare det där :/



Svar: Nja, tyvärr tyckte jag inte att passet var sådär jättekul men ska ändå ge det några chanser till så får vi se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback