RSS 2.0

Party, party

Inlägget skrivet: 2013-10-27 Klockan 21:50:38

Varit fest både fredag och lördag denna helg, plus kalas idag. Kan ju lugnt säga att jag inte ätit som jag borde. Att den enda träning jag fått in är en promenad i tisdags gör att jag känner mig ganska lat.

Var dock nykter i fredags och åt ok. Igår var en annan femma. Drack som en borstbindare. Roligt var det i alla fall 😊

Idag är jag dock inte mycket till människa. Blir anfådd, får hög puls och huvudvärk minsta lilla jag anstränger mig. Ingen ursäkt att äta dåligt, men det har jag ändå gjort. Godis, läsk och pizza. Så nu mår kroppen ännu sämre. Stackars kroppen. Jag får vara extra snäll mot den nästa vecka ❤️
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback