RSS 2.0

3 veckor kvar

Inlägget skrivet: 2014-08-22 Klockan 07:43:54

Tiden går framåt. Var hos BM i tisdags och allt såg bra ut. Var även på första föräldraträffen, så nu är man inte ett enda stort frågetecken (bara ett litet).

Kakor och så har jag inte lyckats eller ens försökt hålla mig borta från. Och igår blev det även en del godis. Så nu struntar jag i detta och ser till att fokusera på att planera mat istället för att fokusera på att jag inte ska äta ditt och datt. 

Vikten vill jag inte ens tänka på just nu, men får se till att skärpa till mig lite nu sista veckorna så den inte rusar iväg.

Träningen har jag dessvärre tappat nästan helt. Blir i bästa fall att jag går till och från jobbet, vilket är 25 min. Oftast blir det bara att jag går hit och sedan tigger skjuts hem, så då blir det bara 12-13 min.

Bild från igår - Vecka 37 (v.36+5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback