RSS 2.0

Flodhäst

Inlägget skrivet: 2014-08-14 Klockan 19:45:56

Känner mig grymt stor och otymplig nu. 4 veckor kvar imorn om bebben kommer på beräknat datum. Längtar tills jag kan börja kämpa med att gå ner i vikt igen. Inget roligt att kämpa med att inte gå upp mer.

Är trött på kvällarna och grymt sugen på allt och ingenting. Kämpar för att inte äta massa onödigt. Även om det är tråkigt att kämpa för att stå still så är det verkligen behövligt. Det sista jag behöver är att lägga på mig fler extra kg nu.

Har dock svårt att somna i tid, trots att jag är trött. "Ska bara kolla Instagram, Facebook, Aftonbladet och några bloggar sen ska jag sova." Och när jag är klar med det är jag inte trött längre. Tar lång tid innan jag somnar och så vaknar jag trött.

Jaja, bara ca två veckor kvar att jobba. Sen kan jag sova vilka tider jag känner för ;-)

Flodhästarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback