RSS 2.0

Kakbuffé, pizza, smörgåstårta

Inlägget skrivet: 2014-08-17 Klockan 10:44:38

Var på Österlen igår. Åkte bland annat till Café Annorlunda. De hade kakbuffé och jag tyckte att det kunde jag allt få unna mig ihop med alla andra, så jag bröt mina 5 veckor utan onödigt igår. 19 dagar klarade jag iaf. Och jag har ju fortfarande inte ätit glass, godis, chips eller druckit läsk/saft. Så jag fortsätter att låta bli det månaden ut och kakor och liknande, trots att det inte blir 5 perfekta veckor.

Kakbuffén var dock lite tråkig. Hade jag sett vad som ingick i den innan jag bestämde mig hade jag troligtvis valt att ta en macka eller något i den stilen istället. Men, men gjort är gjort. Det var ju goda kakor iaf.

Vi var även på Kiviks Musteri och handlade lite och på ett ställe som heter Friden (tror jag det var); där åt vi stenungsbackade pizzor. Var lite annorlunda innehåll på dem. Goda pizzor, men tyckte inte det var någon vidare bra service.

På kvällen sen blev det smörgåstårta för att fira Sara som ska börja jobba på min avdelning i höst =) Vill så inte gå hem och vara ledig nu när vi får in både Minna och Sara. Men de är ju kvar när jag kommer tillbaka.

Så gårdagen gick i matens tecken ;-)

Bild från i fredags 15/8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback