RSS 2.0

Bättre planering

Inlägget skrivet: 2014-10-05 Klockan 20:25:17

Vikten står stilla denna vecka. Blivit lite för mycket godis och annat gottis. Samt inte haft bra snabba val hemma. Så när vi var och handlade i veckan såg jag till att köpa hem keso samt kvarg. Så nu har jag möjlighet till snabba och bra val när suget sätter in. 

Den här veckan har det blivit tre promenader plus att vi gick till och från Sarah och Daniel i lördags. Målet har varit att gå 10 km/vecka. Klarat det både denna och förra veckan. Kör samma mål en vecka till, sen höjer jag någon/några km. Börjat få upp lite bättre hastighet dessutom. Snart är jag kanske tillbaka på mitt vanliga tempo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback