RSS 2.0

Fredag - min stora utmaning

Inlägget skrivet: 2009-12-04 Klockan 11:38:43

Idag är det fredag, första dagen på helgen, och jag ska se till att hålla mig till max 1500 kcal. Fram till nyligen tyckte jag att det skulle bli riktigt svårt. Men nu har jag bestämt mig för att det är lätt. Istället för godis, glass, chips, kakor och annat kcal-rikt och onyttigt kommer jag satsa på god frukt och en-två askar/påsar läkerol.

Imorgon är fridag och då ska jag troligtvis till syster min. Hon skulle ha julbak så där kommer det bli en del smaskigt, vilket bör göra det ännu lättare att låta bli sådant idag. Så nu är det bara att tänka ut vad det ska bli för kvällsmat idag som är hyffsat nyttig. Det är ju inga problem =D

Sen ska jag se till att röra lite på mig också. Får bli efter lunchen någon gång, blir gym eller promenad. Fast just nu känner jag inte för något av det. Men jag lovar att något kommer det bli. För när jag väl sätter igång så är det grymt härligt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback