RSS 2.0

Inte perfekt

Inlägget skrivet: 2010-04-23 Klockan 09:07:41

Nog blev gårdagen bättre. Dock inte perfekt. Men huvudsaken är att det gick bättre =D

Har fortfarande inte rört på mig den här veckan. Förutom de två utedagarna då. Har haft noll motivation till att träna =P Har hittat en 4 veckors löpningsplan i ToppHälsa som jag ska börja följa nästa vecka. Förhoppnigsvis kan planen hjälpa motivationen en bit på vägen.

Uppgifterna som ska in på måndag har det gått sådär med.
Är väl halvvägs på den ena, men har inte ens börjat på den andra. Söndag kommer bli en väldigt pluggig dag känner jag *haha*

Har insett att jag kan inte ha godisförbud.
Det leder bara till att jag äter som en liten gris när jag väl har godiset framför mig. Har ju redan sabbat så gäller att äta så mycket jag kan nu. Bättre för min del att satsa på att äta mindre mängd godis än förbjuda det helt. Då får jag själv välja om jag vill ha eller inte...


Don't worry! Be happy!

Kommentarer
Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-04-23 Klockan 09:07:41

Roligt att du blir motiverad! Ja förbud passar verkligen inte mig heller! Bättre att träna =) Hoppas att det går bra med löpningsplanen, till slut kommer man igång på riktigt och hittar ett flow, det är bara att vara envis! =)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-04-23 Klockan 09:07:41

Det behöver inte gå perfekt, det rä en långsiktig förändring :) Två långa utedagar bränner nog mycket och då orkar man ju inte träna efter. Du har rört på dig mycket mer än mig tror jag :P



nej förbjuda funkar inte för mig heller... man vill ju alltid ha det man inte får :P



sv: Ja regn är mycket bättre än snö. Som tur är ligger inget kvar och idag har det varit sol :)

Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-04-23 Klockan 09:07:41

Men tänk så länge du inte åt godis iallafall. Kanske du skulle ha gjort annars ;)



Själv står jag ut ett tag till. Jag älskar den här regeln. Vid midsommar är Glass ok. Men jag tror att allt havererar då, med gamla vanor som facit, he he.



Trevlig helg och jag skickar masssor av inspirationskramar till dig!!!

Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2010-04-23 Klockan 09:07:41

Söt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback